שירותי ניקיון ואחזקה

מלבד שירותי אבטחה אחד השירותים שחברת אלופים בביטחון מציעה היא שירות ניקיון ואחזקה. שילוב בין שמירה אחזקה וניקיון מאפשר ללקוח לקבל את כל מה צריך בשביל לישון בשקט.

שירותי הניקיון והאחזקה שאנו מציעים

  • ניקיון ואחזקת מבנים – נכון להיום כל בניין זקוק לניקיון ואחזקה שמתאימים עבורו. כך יוכל המבנה להתאים טוב יותר ולשרת טוב יותר את המטרה שלשמה נוצר והוקם. העבודה אינה פשוטה ולכן כדאי לשכור חברה בעלת ניסיון בתחום.

  • אחזקת ונקיון מוסדות – לשם אחזקת מוסדות נדרש איש מקצוע אמין, ותיק ואיכותי שידע להתמודד עם מגוון של בעיות ולפתור מספר רחב של תקלות משתנות. מוסדות, שלא כמו בתים פרטיים, דורשים תחזוקה מתמדת רציפה ואינטנסיבית. זאת מתאפשרת רק בעזרת טיפול קבוע ושמירה על סטנדרטיים גבוהים. אנו מעניקים שירותי אחזרת מוסדות לכל דורש בהתאם לצורך הייחודי של המוסד ובהתאמה אישית.

  • ניקוי חניונים – החשיבות של ניקיון חניונים באה לידי ביטוי בכמה דרכים שונות. חשוב לבחור חברה מיומנת, עם כוח אדם מתאים וכלים שיאפשרו התמודדות אפקטיבית עם הלכלוך שיש בחניון ממוצע.
  • ניקיון מפעלים – שלא כמו ניקוי משרדים, בתים פרטיים או מוסדות שונים, ניקיון מפעלים הוא אתגר של ממש. לשם ניקוי במפעל יש לדרוש אנשי מקצוע בתחום שמיומנים בעבודה במפעלים. העבודה לא פשוטה ולעיתים אף יש צורך בכוח פיזי, על כן יש צורך להתאים באופן אישי את האדם שיעבוד במקום בהתאם לצרכים שעולים מהמפעל. עבודות ניקיון במפעל מצריכות עובדים שאפשר לסמוך עליהם שלא יקלקל או חלילה יגנוב דבר מהמפעל, לכן חשוב לפנות לחברה אמינה.
  • ניקיון אזורי תעשיה – שירותי ניקיון ואחזקה לאזורי תעשיה או מסחר פתוחים או סגורים יכולה לבצע אך ורק חברה איכותית בתחום. חשוב מאוד שלא להתפשר על פחות. קודם כל כי רק אנשי מקצוע אמינים יכולים להבטיח מניעה מגניבות או הרס של דברים במקום.
  • ניקיון משרדים – כשמכניסים עובד ניקיון אל תוך המשרד, מכניסים אותו אל לב ליבו של העסק. לכן חשוב לעבוד באופן קבוע עם חברה אחראית ואמינה שתבטיח לכם ראש שקט (רצוי שאותם האנשים יהיו אלו שעובדים כל פעם במקום מאחר וכך הם כבר מכירים את המבנה ויודעים מה חשוב לבעליו).
  • ניקיון אוטובוסים – אלופים בביטחון ישמחו לתאם עבורך מגוון רחב של שירותי ניקיון אוטובוסים. כדאי לבחור בשירות שלנו כדי לחסוך זמן, כסף ודאגות ועל מנת לישון בשקט בלילה. אם יש לך אחריות על אוטובוס ולכן חשוב לך שהוא יישאר נקי, אנו נעשה הכל על מנת לעמוד בלוח הזמנים ובתקציב שהגדרת.
  • ניקיון בתי מלון ניקיון בתי מלון הוא אחד הגורמים החשובים ביותר לשביעות רצון האורחים. מלון נקי ומטופח משדר תחושה של יוקרה ושירותיות, ומעודד אורחים לחזור ולהזמין שוב. חברת אלופים בביטחון מציעה שירותי ניקיון בתי מלון מקצועיים, יעילים ובטוחים, המבטיחים שהמלון שלכם יהיה תמיד נקי ומסודר.
  • ניקיון בעזרת ציוד מיוחד – לעיתים בתעשייה יש צורך בציוד מיוחד לצורך ניקיונות מעמיקים והסרה של כתמים קשים שנוצרים מחומרי תעשייה. את אלו ניתן לנקות אך ורק בעזרת חומרים וציוד מתאימים. ציוד זה נקרא גם "ציוד ניקיון כבד" ועושים בו בדרך כלל שימוש במפעלים, מבני תעשייה שונים או אתרי בניה. אנו מאפשרים עבודה בעזרת חומרי ניקוי איכותיים, מכונות פוליש ומכונות כבדות לניקוי שמצריך ציוד מיוחד.
  • ניהול מגדלי יוקרה – ניהול נכון של מגדלי יוקרה כולל אבטחה, אחזקה שוטפת וטיפול בתקלות. על מנת לשמור על ערך הדירות בבניין ועל איכות החיים של הדיירים, מאוד חשוב לבחור נכון את החברה שמסוגלת להתמודד עם האתגר הזה.
שירות ניקיון

אנו מחזיקים צוות מיומן ואיכותי למגוון רחב של צורכי ניקיון ותחזוקה. אנשי המקצוע שלנו יודעים לטפל בכל בעיה שעולה ולפתור אותה במהירות האפשרית. בנוסף אנשי הניקיון של החברה יוכלו לנקות מגוון רחב של אזורים שונים בתכליתם ולספק מענה יעיל בכל סדר גודל. שילוב של מכונות פוליש או מכונות ניקוי מקצועיות אחרות מאפשר לחברה לענות על כל הצרכים שעולים מן הלקוחות. כל זאת כשהדגש הוא על שירותי איכותי, אמין וכזה שמותאם לצרכים ולבקשות של הלקוח.

חברת אלופים בביטחון תשמח להעניק לכם את השירותים הללו, על מנת שתוכלו לישון בשקט כשאנחנו עושים עבורכם עבודה איכותית, אמינה וטובה. נשמח לעזור גם בפתרונות מורכבים יותר שמצריכים אנשי מקצוע מנוסים בתחומים ספציפיים!

חברת ניקיון ופוליש

חברת ניקיון ופוליש נדרשת לרכז סוגים שונים של שירותים תחת קורת גג אחת. קודם כל, יש הבדל בין שירותי ניקיון לבין שירותי פוליש: בעוד ניקיון מתמקד בחלק החיצוני של המשטח, הפוליש כולל את הברקת המרצפות ולעיתים גם קרצוף וליטוש עדין שלהן. יתרה על כך, הניקיון מתאים לכל סוגי הריצוף בעוד את הפוליש מבצעים אחרת לכל סוג של רצפה בבית או בחוץ.

איך בוחרים חברת ניקיון ופוליש?

  • עלויות של שירותי ניקיון ופוליש – סינון גס בין סוגים שונים של חברות ניקיון ופוליש מתחיל בהתייחסות לעניין התקציב. המטרה היא לחסוך בעלויות, אבל בלי להגיע למצב שבו החיסכון בא על חשבון הביצועים. לכן אמורים לדעת כמה פחות או יותר יעלו שירותי פוליש וניקיון ומה המחיר הממוצע וההגיוני עבורם.
  • סוג החומרים שבהם החברה משתמשת – לא כל חברת ניקיון ופוליש משתמשת באותם חומרי הברקה וניקיון. בשביל לבצע את הניקיון והפוליש באופן אפקטיבי, על החברה להתאים את החומרים למשל לסוג הריצוף או לדרישות של קהל היעד והלקוחות. לכן בודקים באיזה חומרים החברה משתמשת ורק אז מחליטים לאיזה שירות לתת עדיפות.
  • זמינות של חברת ניקיון ופוליש – הזמינות משחקת תפקיד חשוב אם רוצים לעמוד בלוח זמנים ספציפי. זה רלוונטי למשל בעת הזמנת שירותי פוליש וניקיון לפני מעבר דירה, אחרי שיפוץ או אם קונים בית חדש מקבלן ולא רוצים לעכב את האכלוס. בכל אחד מהמקרים האלה, התפקיד של חברת ניקיון ופוליש הוא להציע עבורנו את התנאים הנוחים והטובים ביותר.
  • המלצות מלקוחות מרוצים – למרות שיש סוגים שונים של שירותי פוליש וניקיון, התוצאה אמורה להיות תמיד אחת ויחידה: רצפה מבריקה שמחזירה ברק כאשר מסתכלים עליה. לכן, אפשר לקבל המלצות על שירותי פוליש וניקיון מלקוחות מרוצים. ככל שיש יותר המלצות על שירות כזה, כך זה אומר שגם אנחנו אולי נהיה מרוצים ממנו בתור לקוחות חדשים לגמרי.
דילוג לתוכן