ניקיון ואחזקת מבנים

מלבד שירותי אבטחה, חברת אלופים בביטחון מספקת גם שירותי ניקיון ואחזקת מבנים. שירותים אלו מיועדים בעיקר לוועדי בניין, למשרדים, למוסדות וגם ללקוחות פרטיים. אנו מעסיקים צוות גדול, אמין, מסור ומקצועי של אנשי תחזוקה, ומסוגלים לספק מענה לעבודה בכל סדר גודל שהוא. נשמח להגיע אליכם עם מכונות שטיפה, מכונות פוליש וחומרי ניקיון איכותיים – הכול בהתאם לבקשותיכם ולצורכיכם הייחודיים.

ניקיון מבנים
אחזקת מבנים

ניקיון כל סוגי המבנים

כל סוגי המבנים דורשים ניקוי ואחזקה, אז מבחינתך הפתרון האידיאלי הוא לפנות אל נציגינו! רוצה לדעת איזה שירות אנחנו מציעים ומדוע הוא משתלם עבורך? הנה כל התשובות

שירותי אבטחה ושמירה מייצגים את גולת הכותרת בתחום ההתמחות של אלופים בביטחון. עם זאת, אנו מכירים היטב את הצרכים שלך ויודעים שחשוב לך לרכז כמה שיותר שירותים שונים תחת קורת גג אחת. כפועל יוצא מכך, אנו גאים להציע גם שירות ניקיון ואחזקה ומזמינים אותך להצטרף למשפחת הלקוחות המרוצים.

לקוחותינו נהנים כיום משירות מלא ויחס אישי. השירות שלנו מתאים לקהל יעד מגוון, הוא ניתן בפריסה ארצית רחבה והוא מבוסס על הכשרה מקצועית של צוותים מיומנים. בשביל להכשיר את הצוותים השונים, אנו משקיעים בתהליך ההסמכה וגיוס העובדים.

מה אנחנו מציעים?

אנו משנים את כל מה שידעת על התחום של ואחזקת מבנים. אחרי יצירת קשר וקבלת הצעת מחיר מהנציגים שלנו, כל מה שיישאר לך זה ליהנות מהיתרונות הבאים:

  1. התאמת השירות לקהל היעד – אנו מספקים שירותים שמיועדים בעיקר עבור משרדים, ועדי בניין, לקוחות עסקיים, לקוחות פרטיים ומוסדות. אז מבחינתך, זה אומר שניתן להתאים את השירות לקהל היעד. כאשר שירות הניקיון מותאם ספציפית עבורך, המשמעות היא חיסכון בהוצאות מיותרות.
  2. אנשי תחזוקה – אצלנו הניקיון הוא רק חלק ממערך שירותים רחב יותר. במסגרת אותו מערך שירותים, אנו מקפידים על ניקיון של חלל הפנים והחוץ ועוסקים גם בתחזוקה. בזכות היכולת שלנו לטפל בבעיות תחזוקה, משתלם לך יותר להחזיק את המבנה ואין צורך לחשוש מפני הוצאות לא צפויות על תיקונים וטיפול בבעיות.
  3. מענה לעבודה בכל סדר גודל – נציגי החברה יודעים להתמודד עם פרויקטים בכל סדר גודל. במסגרת התאמת העבודה לדרישות שלך, אנו מסוגלים לנקות בתים פרטיים באותה מהירות שבה אנו מנקים בנייני מגורים שלמים. אם ברצונך לקבל מענה לעבודה בכל סדר גודל מחברה מנוסה ומקצועית, הגעת למקום הנכון!
  4. אביזרים וציוד – אי אפשר לדבר על היתרונות של חברת אלופים בביטחון בתחום של אחזקת מבנים בלי להזכיר את האביזרים והציוד. נכון להיום, יש לנו ציוד מתקדם שכולל בתוכו גם מכונות שטיפה וגם מכונות פוליש וחומרי ניקיון איכותיים. בזכות האביזרים והציוד, אנו יודעים להתמודד עם כל סוגי הלכלוך וחוסכים עבורך את הדאגות.

אחזקת מבנים עם אלופים בביטחון

אם ברצונך לתאם שירותי אחזקה עבור בניין מגורים קיים, אנו נשמח להציע אותם עבורך במחיר משתלם. לחילופין, נוכל לשלוח אליך צוות מיומן עם ציוד מתאים לניקוי של בתים חדשים, בנייני משרדים אחרי התחדשות עירונית וכן הלאה. השאר פרטים עכשיו ונחזור אליך בהקדם!

דילוג לתוכן