חברת כוח אדם | עובדי ניקיון ואבטחה

חברת כוח אדם העוסקת בשמירה וניקיון יכולה למשל להציע את השירות שלה לועדי בתים. במקרים אלו החברה מתפקדת כסוג של חברת אחזקה, כי הדיירים פונים אליה על מנת לתאם ניקיון וכדי להקצות שומר או מאבטח לבניין. באופן דומה, חברת כוח אדם יכולה להציע סל שירותי ניקיון ואבטחה גם לבעלי עסקים, שוכרי משרדים, חנויות, ארגונים וכמובן מוסדות ציבור כגון בתי ספר ובתי חולים.

מטרת ריכוז שירותים כאלה מול חברת כוח אדם שמירה היא בדרך כלל חיסכון בהוצאות, קבלת התחייבות לביצועים טובים יותר וגם פיקוח והסמכה ברמה גבוהה. חוץ מזה, אפשר להתייעץ עם נציגי החברה לגבי ההתאמה של שירותי שמירה לדרישות הלקוחות השונים.

שמירה ואבטחה

רוצה להזמין שירותי אבטחה וניקיון? הגעת לכתובת שחיפשת!

השירות של אלופים בביטחון מציב רף גבוה ובלתי מתפשר עבור לקוחות בסקטור הפרטי, העסקי והציבורי. יש לנו לקוחות בפריסה ארצית רחבה ואנו גאים לרכז גם שירותי שמירה ואבטחה וגם שירותי ניקיון ופוליש תחת קורת גג אחת. בזכות ניסיון של שנים רבות בגיוס כוח האדם המתאים והקצאה מדויקת שלו לכל משימה ופרויקט, הלקוחות שלנו תמיד מרוצים והגיע הזמן שלך להצטרף אליהם.

השארת פרטים באתר היא כרגע הצעד היחיד שמפריד בינך לבין שירותי שמירה וניקיון ברמה שאותה ככל הנראה לא הכרת. בנוסף, אפשר לפנות אלינו בטלפון בכל דילמה או התלבטות ולהתייעץ עמנו לגבי שירות ניקיון ושמירה לכל צורך ודרישה.

מה נדרש מחברת כוח אדם?

  • עובדים מוסמכים ומנוסים – חברת כוח אדם מסמיכה מצד אחד עובדי ניקיון, אך מצד שני גם את אלו עובדים העוסקים בשמירה. אלו כמובן שירותים שונים לגמרי, אבל הריכוז שלהם מול אותה חברה אמור לתרום ללקוחות ולחסוך עבורם זמן ודאגות.
  • זמינות גבוהה – מבחינת חברת כוח האדם, עובדי השמירה והאבטחה הם חלק בלתי נפרד מהשירות הכללי ללקוחות. אבל במקרים של שירותי אבטחה, יש משמעות לזמינות גבוהה – כמו לקראת אירוע חד פעמי, במקרים של מתיחות ביטחונית. כאן נמדדת יכולת החברה להציע לקהל הלקוחות שלה שירות שיהיה גם מקצועי, גם זמין וגם משתלם כלכלית.
  • רישיון להחזיק בנשק – חברה שרוצה גם לספק שירותי שמירה וניקיון חייבת לגייס עובדים שיש להם רישיון להחזיק בנשק. אמנם לא תמיד המאבטח של הבניין או בית העסק הוא גם נושא נשק, אבל אין ספק שרישיון כזה משדרג את סל השירותים של החברה והופך אותה לרלוונטית לקהל יעד מגוון יותר.
דילוג לתוכן