ניהול מגדלי יוקרה

מגדלי יוקרה מחייבים ניהול מקצועי ומלוטש. בשביל לנהל מגדלי יוקרה מן הסוג הזה, משתמשים בשירות של חברה חיצונית. החברה אחראית בין היתר על ניהול שוטף של המגדל ועל מתן פתרונות לדיירים. אם חברת הניהול עושה עבודה טובה, הדיירים יכולים לשמור על ערך הנכסים שלהם. בנוסף, שירות חברת הניהול חשוב לשמירה על איכות החיים של הדיירים ועל התחושה האקסקלוסיבית המזוהה עם מגדלי יוקרה לעומת מגדלים רגילים.

תחום אחזקת מגדלי יוקרה שונה מהאופן שבו מנהלים בניינים רגילים. בשביל לעמוד בסטנדרטים, חברת ניהול מגדלי יוקרה חייבת להיות בעלת ניסיון מוכח ועם צוות גדול, מיומן, זמין ומקצועי. כמו כן, צריך לתמחר מראש את העלות ולתאם ציפיות מול הדיירים.

מה כוללים שירותי ניהול מגדלי יוקרה?

השוואה בין שירותי ניהול מצביעה על ייחודיות השירות.
הנה השירותים העיקריים המרכיבים את התחום של ניהול מגדלי יוקרה גם בארץ וגם בעוד מקומות בעולם:

אבטחת בנייני יוקרה – חברת אחזקה יכולה להציע גם שירותי שמירה ואבטחה. אם אותה חברה מספקת גם את שירותי הניהול השוטפים וגם את האבטחה והשמירה הקבועים, זה אומר שהדיירים חוסכים בהוצאות. מלבד ההיבט הכלכלי, התנהלות מול אותה חברה גם בשביל שירותי שמירה ואבטחה וגם בשביל שירותי אחזקה היא בדרך כלל נוחה ויעילה יותר.

אחזקה שוטפת – תפקיד החברה לדאוג שהמעליות יהיו נקיות, למדרגות פנויות, שחדרי האשפה יפונו וכן הלאה. אם החברה עושה את העבודה שלה כמו שצריך, הדיירים בכלל לא יצטרכו ליצור איתה קשר ואולי לא ישימו לב שהיא שם.

טיפול בתקלות – אחזקת מגדלי יוקרה מחייבת טיפול זריז בכל סוגי התקלות. אלו יכולות להיות תקלות שקשורות לצנרת המים, לתשתית החשמל, לקופסאות התקשורת וכן הלאה. ככל שהמגדל אקסקלוסיבי יותר ויש בו כמות גדולה יותר של שירותים, כך עולה הסיכוי לתקלות. בשביל שהתקלות לא יפגעו באיכות החיים, משתמשים בשירותי ניהול של חברה מקצועית ומיומנת.

איך בוחרים חברה לניהול מגדלי יוקרה?

החדשות הטובות הן שניתן להיעזר בהמלצות של לקוחות מרוצים גם כדי למצוא חברת ניהול למגדלי יוקרה חדשים. אפילו אם הדיירים לא מכירים אישית חברים, קרובים ובני משפחה שהשתמשו בשירות דומה והיו מרוצים, תמיד עומדת לרשותם האפשרות להיעזר במידע מאתרי האינטרנט והרשתות החברתיות.

מבחינה פרקטית החברה צריכה להתמחות בתחום הזה ולהציע שירות מלא מסביב לשעון. בשביל לוודא התאמה בין סל השירותי החברה לבין דרישות בעלי דירות במגדלי יוקרה, קובעים פגישת היכרות ומעלים על הכתב כל הסכמה בעל פה.

אלופים בביטחון יעזרו לך להרגיש בבית – גם במגדלי יוקרה

השירות של אלופים בביטחון משנה את התמונה עבור בעלי נכסים במגדלי יוקרה. אנו מבינים עד כמה השירות חשוב לך, לכן נשמח לעמוד לרשותך בהקדם ומיד אחרי שנקבל את הפרטים שלך באתר הרשמי.

דילוג לתוכן