מערכות האזעקה ומצלמות האבטחה של אלופים בביטחון

מערכות האזעקה ומצלמות האבטחה הן למעשה החלק העיקרי בשילוב הטכנולוגיה במערכי האבטחה והשמירה במקומות. בעזרתם ניתן לקבל תמונה מלאה של האזור אותו אנו מעוניינים לאבטח. מערכת אזעקה שתפקידה לאתר ולזהות כל שינוי או חדירה למקום ומצלמות האבטחה הן ממש עוד מספר זוגות עיניים שעוזרות לשומרים ולמאבטחים לא לפספס שום דבר.

היתרון של האמצעים הדיגיטליים הם שהם אינם מושפעות משום דבר, כמו בני האדם, הם אינן ממצמצות, לא מושפעות מעייפות ולא מסיטות את מבטן. לכן השילוב שלהן במערך האבטחה כל כך קריטי. מאבטחים הם חלק חשוב מאוד במערכי אבטחה אך הם לבדם אינם מספיקים, את העבודה שלהם יש לשלב במערכות דיגיטליות שיבטיחו שהמקום ישמר באופן קבוע, גם כשהם אינם נמצאים במקום.

נוסף על כך, אמצעים דיגיטליים אלו מסייעים לכסות כל פרצה אפשרית, זאת על מנת להבטיח שהמקום ישמר בכל זמן וברמה הגבוהה ביותר. בדרך כלל במבני ציבור או מבנים גדולים משתמשים בשילוב של הגורם האנושי יחד עם הגורם הדיגיטלי.

מצלמת אבטחה

אפקט ההרתעה למניעת פריצות

החשיבות של מערכות אזעקה ומצלמות אבטחה בבית או במבנים אחרים היא לא רק במעשים הפרקטיים שלה. מלבד התיעוד הקבוע של המקום ויצירת קווי מתאר שכשברגע שעוברים אותם נשמעת אזעקה, מערכות אלו יוצרות אפקט חשוב נוסף והוא ההרתעה. עצם העובדה שמפגעים או פורצים פוטנציאלים יודעים שיש במקום את האמצעים האלו יגרמו להם לחשוב פעמיים לפני שיגיעו למקום. על פי מחקרים בתים פרטיים שמצוידים במערכות אבטחה שונות סובלים מניסיונות פריצה 50% פחות מבתים פרטיים שהם אין את מערכות אלו.

כבר בעצם הצבת המערכות ניתן למנוע חמישים אחוזים ויותר מניסיונות הפריצה לבתים ולעסקים. זאת רק בעזרת אפקט ההרתעה המשמעותי שהם יוצרות. מה גם, שבעת פריצה או חדירה למתחם במאובטח בעזרתם ניתן להקפיץ באופן מידי כוחות הצלה או את המשטרה, מה שמבטיח טיפול מיטבי ככל הניתן באירוע עוד כשהוא קורה. לא כמו בני אדם, מערכות אוטומטיות לא מפספסות. הן מתריעות באופן אוטומטי כך נמנעים מהסיכון שבטעויות אנוש שיכולות לנבוע מחוסר תשומת לב או מאיזה שהיא מגבלה אנושית אחרת.

מצלמות שמירה

התקנת המערכות

את מערכות אלו חשוב להתקין בעזרת אנשי מקצוע. הם יודעים היכן כדאי להתקין מצלמות ואיפה צריך לשים את חיישני מערכות האזעקה. התקנה על ידי מקצוענים בתחום תעזור גם להגיע לאפקט כמעט מושלם של אבטחה מהפן הטכני. המערכות הללו אינן פשוטות להתקנה וכל טעות היא קריטית. בעזרת שימוש בחברה מקצועית בתחום ניתן להבטיח שההתקנה תהיה איכותית והכיסוי של המערכות יהיה מקסימאלי ככל הניתן. חשוב להקפיד שלא להתפשר על התקנה זולה ולהשקיע בבעלי מקצוע ותיקים ואמינים, אלו יבטיחו התקנה איכותית של המערכות ויעזרו לכם לישון בשקט.

דילוג לתוכן