מצלמות אבטחה לעסקים

בעלי עסקים זקוקים למצלמות אבטחה כדי למנוע פריצות, על מנת לייצר הרתעה בפני העובדים וכדי לצמצם את עלויות הביטוח. מצד שני, לא כל מי שיש לו עסק גם יודע איך לבחור מצלמות כאלה – לכן נציגי אלופים בביטחון כאן כדי לעזור!

חשיבות מצלמות האבטחה לעסקים

בעלי עסקים בכל רחבי העולם מבינים כיום את החשיבות ואת המשמעות של מצלמות אבטחה. בזכות הטכנולוגיה הקיימת, מצלמת אבטחה היא כבר לא פריבילגיה של חברות גדולות או של בעלי הון בלבד. במקום זה, המצלמות הן חלק בלתי נפרד ממערך האבטחה של העסק והן מתאימות לחנויות קטנות בדיוק כמו לסניפים ומשרדים של תאגידים גדולים ובינלאומיים.

היתרונות של מצלמות אבטחה

השימוש במצלמות אבטחה מוכיח את עצמו בבתי עסק כי הוא עונה בעת ובעונה אחת על שורה ארוכה של צרכים. הנה למשל 3 יתרונות של מצלמות אבטחה לעסקים והאופן שבו ניתן להשיג אותם:

  1. מניעת פריצות, הסגת גבול או ונדליזם – האינטרס העיקרי של בעלי עסקים וחנויות הוא לשמור על המלאי ועל הציוד מפני פריצות או גניבות. בשביל לעשות את זה, בעלי עסקים יכולים להתקין מצלמה איכותית שתכסה גם את שטח חלל הפנים וגם את שטח חלל החוץ. היות והמצלמה המיועדת עבור העסק היא בכל מקרה הוצאה מוכרת לצרכי קיזוז חבות המס, מדובר על השקעה משתלמת מאוד גם לטווח הקצר וגם לטווח הארוך.
  2. יצירת הרתעה למניעת גניבות של עובדים – אי אפשר לדבר על היתרונות של מצלמות אבטחה לעסקים בלי להזכיר את האופן שבו משתמשים בהן על מנת לייצר הרתעה כלפי העובדים. כאן לא מסתפקים במצלמות שמונעות פריצות וגניבות, אלא מודיעים לעובדים על התקנת אמצעים שמפקחים על העבודה שלהם. תוך כדי הפיקוח על העבודה באמצעות המצלמות שמיועדות עבור העסק, אפשר לצמצם משמעותית את הסיכוי לגניבה.
  3. צמצום עלויות ביטוח – המחיר של פוליסת ביטוח מכל סוג נקבע לפי הסיכון שנלקח על ידי חברת הביטוח. בפוליסה של ביטוח לעסק בודקים מה הסטטיסטיקה באותו תחום קובעת ומה למעשה הסיכוי שיהיו פריצות וגניבות מהחנות. אם יש בעסק המדובר מצלמות אבטחה משודרגות ואיכותיות, הסיכוי לנזקים כאלה יורד ויחד עמו יורד גם המחיר של הביטוח.
מצלמת אבטחה לעסק

איך בוחרים מצלמות אבטחה לעסק?

השאלה המתבקשת היא מה בעלי עסקים יכולים וצריכים לעשות על מנת לבחור את המצלמה שהכי מתאימה להם. מצד אחד, בעלי עסקים רוצים לחסוך בהוצאות והם מבינים היטב את החשיבות של מצלמות איכותיות. מצד שני, בעלי עסקים לא תמיד בקיאים בהבדלים בין הסוגים, הדגמים, המפרט הטכני, החברות, היצרנים, המשווקים וכן הלאה.

הדרך לפתור את הבעיה היא להתייעץ עם אנשי מקצוע. כאשר מתייעצים עם אנשי מקצוע לגבי ההתאמה של כל מצלמה לצרכים של העסק, יש סיכוי גבוה יותר להפיק מכך תועלת. חוץ מזה, התייעצות עם אנשי מקצוע היא דרך טובה לרכז את כל השאלות תחת קורת גג אחת.

 

נציגי אלופים בביטחון כאן בשבילך!

 

נציגי אלופים בביטחון ישמחו לפגוש אותך לצורך תיאום ציפיות ותכנון הצבת מצלמות אבטחה לעסק. אנו מבינים היטב עד כמה המצלמות חשובות עבור העסק שלך, לכן מטרתנו היא לרכז עבורך את הדגמים המובילים במחיר נוח. כמו כן, הקטלוג שלנו מתעדכן תוך כדי תנועה ולכן הוא עומד בשורה אחת עם הטכנולוגיות הכי טובות בעולם.

יצירת קשר עם נציגינו היא כרגע הפעולה היחידה שמפרידה בין העסק שלך לבין מצלמות אבטחה טובות יותר. לכן, נשמח לשמוע ממך בהקדם!

דילוג לתוכן