שירותי שמירה לחקלאים

חקלאים בכל רחבי הארץ נמצאים תחת סיכון. עם זאת, חקלאים צריכים לדעת שיש להם אל מי לפנות ובעיקר לבחור בצורה נכונה את שירותי האבטחה שיעזרו להם להתמודד עם האתגר.

החקלאים נאלצים להתמודד עם בסיס יום יומי עם איומים של גניבות, פריצות, נזקים לרכוש, נזקים לתוצרת החקלאית וכן הלאה. מטבע הדברים, כל נזק כזה מוריד לטמיון את ההשקעה של החקלאים ועלול לגרום לנזק כלכלי בלתי הפיך. לכן, הפתרון היחיד הוא לתאם שירותי אבטחה לשטחים חקלאיים

שירותי שמירה לחקלאים - אלופים בביטחון

מה מאפיין אבטחת שטחים חקלאיים?

שירותי שמירה שמיועדים לחקלאים בנויים על מנת להשיג מספר מטרות. ראשית, המטרה העיקרית היא לייצר הרתעה. באמצעות השירות, ניתן להשיג הרתעה שאולי לאחר מכן גם תוכל להוריד את הסיכון ולצמצם את ניסיונות הפגיעה. והמטרה השניה היא לספק תחושת ביטחון.

המאפיינים העיקריים הם:

  • זמינות השירות – שירותי אבטחה לחקלאים צריכים להיות זמינים מסביב לשעון ודווקא בשעות שלא נחשבות סטנדרטיות. בעוד שהאבטחה בקניונים או בבתי עסק למשל היא בשעות הפעילות המקובלות במשק, הסיכון שנשקף לחקלאים הוא דווקא בסוף השבוע או בשעות הלילה. לפיכך, הדרישה לזמינות היא קריטית.
  • הקצאת כוח אדם מיומן – השומרים צריכים להיות בעלי מיומנות מתאימה. ברוב המקרים, המיומנות מתייחסת ליכולת של השומר להשתמש בכלי נשק על פי החוק, לדעת איך לסרוק את האזור החקלאי, לתפעל מצלמות אבטחה וכן הלאה.
  • עלויות משתלמות – שולי הרווח של חקלאים לא משאירים להם יותר מדי מקום לטעויות. כאשר חקלאים מחפשים חברת אבטחה הם בודקים קודם כל כמה זה עולה והאם מדובר בהשקעה משתלמת. לכן, העלויות המשתלמות הן דרישה לגיטימית אצל חקלאים ואצל אנשים שמתפרנסים מעבודת האדמה.

שירותי האבטחה שלנו יעזרו לחקלאות שלך!

החדשות הטובות הן שניתן להפוך את ההוצאה על שירות אבטחת שטחים חקלאיים להשקעה אטרקטיבית. בטווח הקצר, השקעה מן הסוג הזה מאפשרת למנוע את הפריצות ואת הגניבות הקיימות מתוך שטחי החקלאות ומאפשרת צמיחה כלכלית.

דילוג לתוכן