אבטחת מגדלי יוקרה

מגדלי יוקרה הם חלק בלתי נפרד מהסביבה האורבנית. כיום הם נמצאים בכל רחבי הארץ, במבנים רבי קומות ובעלויות גבוהות שרק הולכות ועולות. עם זאת, תחזוקתם מחייבת התאמות מיוחדות. בין היתר, צריך לדאוג לשירות מסביב לשעון של אבטחת מגדלי יוקרה ברמה הגבוהה ביותר.

כל מה שצריך לדעת על אבטחת מגדלי מגורים

קודם כל, אבטחת בנייני יוקרה שונה משירותי אבטחה של בניינים רגילים ברמת הסיכון. מגדלי המגורים חשופים יותר לסיכונים של פריצות, גניבות או הסגת גבול. כפועל יוצא מכך, המאבטחים שנמצאים בעמדת השמירה חייבים להיות מיומנים ולדעת איך לנטרל מראש את האיומים הנפוצים. כדי להבטיח שהם יעשו את זה, בוחרים רק חברה מקצועית המתמחה ספציפית באבטחת מגדלים.

עוד עניין שכדאי לזכור קשור לזמינות השמירה בבנייני יוקרה לעומת בניינים רגילים. בבניין רגיל הסיכון העיקרי הוא בשעות הערב או הלילה, אבל במהלך אבטחת מגדלי יוקרה האיום הוא מסביב לשעון. במקביל, דיירים שמשלמים ממיטב כספם רוצים לדעת שהם בידיים טובות.

לכן חברת אבטחת מגדלי מגורים חייבת להיות זמינה באופן יסודי ומלא – 24 שעות ביממה.

אבטחת מגדלי יוקרה - אלופים בביטחון

שירותי אבטחת מגדלים עם רושם ראשוני חיובי

בעידן של היום למשל כבר אין הזדמנות שנייה להשאיר רושם ראשוני חיובי, אז צריך לדאוג שהמאבטח שעומד בכניסה יהיה ייצוגי, אדיב ונעים לשיחה. מאבטח כזה יאפשר לדיירים לשמור על ערך הנכס שלהם ולהרגיש שהם קיבלו החלטה נכונה לגבי החברה שתשמור עליהם.
קראו גם על אחזקת מגדלי יוקרה

בצד של חברת אבטחה למגדלי יוקרה, המשמעות היא שצריך להכשיר אחרת את המאבטחים. לא כל שומר שמתאים לבניין ציבורי או לבית עסק יכול להתאים גם למגדלי יוקרה. ברוב המקרים, המאבטחים שאותם מציבים במגדלי יוקרה עונים על כמה קריטריונים: 

  • יש להם ניסיון בתחום האבטחה
  • הם בעלי הכשרה צבאית מקיפה ויסודית
  • הם שומרים על מראה ייצוגי ומכובד

אבטחה לפי דרישות מיוחדות

בחלק מהמקרים צריך לתאם שירות אבטחה מיוחד בבנייני יוקרה שגרים בהם אח"מים, נבחרי ציבור וכן הלאה. בבניינים כאלה המטרה היא לא רק להשתמש בשירותי שמירה על מנת להקטין את הסיכוי לפריצות וגניבות, אלא גם כדי לייצר הרתעה.

התייעצות קצרה עם אלופים בביטחון תעזור לך להבין כיצד הפכנו לחברת האבטחה המובילה בישראל. אנו נרכיב עבורך הצעת מחיר משתלמת על אבטחת מגדלי יוקרה ונצרף אותך מהר למשפחת הלקוחות המרוצים שלנו! מבחינתך, הצעד הבא הוא לשוחח איתנו בטלפון או להשאיר פרטים באתר.

דילוג לתוכן