עובדי שמירה ואבטחה

היתרון של חברת כוח אדם שעוסקת גם בתחומי שמירה וניקיון בא לידי ביטוי באפשרות לפנות אליה על מנת לתאם פתרונות ושירותים מיוחדים.

חברת אלופים בביטחון מתמחה בכוח אדם ולכן יש לה את ההון האנושי המוביל והטוב ביותר בארץ, אך במקביל היא גם מספקת שירות של עובדי שמירה.

כמו כן, ניתן לפנות אלינו על מנת לתאם שירותי ניקיון לבנייני מגורים משותפים, מוסדות ציבוריים וכמובן חנויות ובתי עסק. אם צריכים לתאם שירותי ניקיון, אפשר להתייעץ, עם המומחים וליהנות מניסיון של שנים רבות.

למה לבחור בעובדי השמירה של אלופים בביטחון?

יש כמה סיבות שהופכות את השירות שלנו לבעל ערך מוסף עבור קהל היעד והלקוחות. קודם כל, התמחות בכוח אדם עוזרת לנציגי אלופים בביטחון לגייס את ההון האנושי הרלוונטי לכל פרויקט ולכל דרישה. בניגוד לחברה המספקת רק שירות ניקיון ולכן מספר העובדים שלה מצומצם, חברתנו בוחרת את כוח האדם המתאים לפרויקט מתוך מאגר רחב ומגוון.

אנו מציעים שירות של עובדי ניקיון יחד עם עובדי שמירה ואבטחה, לכן חוסכים בהוצאות עבור לקוחותינו ואף מספקים התחייבות מראש לביצועים טובים ועמידה בלוח זמנים.

מאבטח אישים

כל התנאים הנדרשים מחברת כוח אדם לעובדי שמירה

בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא כל חברת כוח אדם שיש לה גישה מלאה למאגר עובדים ועובדות יכולה לספק גם שירותי שמירה ואבטחה. על מנת לספק את השירות הזה, קיימים כמה סטנדרטים שבהם חייבים לעמוד:

התחייבות לזמינות גבוהה – חברתנו מעניקה לכל לקוח התחייבות לזמינות גבוהה. זה אומר שניתן לתאם את שירותי השמירה והאבטחה של החברה בהתראה ארוכה של כמה מחודשים מראש, אבל גם שאין ממש בעיה לעשות את זה בהתראה קצרה של הרגע האחרון.

הסמכה וניסיון של העובדים – אלופים בביטחון מגיעה מתוך ענף השמירה והאבטחה ואף קובעת את הקריטריונים המובילים שמשפיעים על שאר נותני השירות.

הדרך הכי טובה להזמין עובדי שמירה לפרויקטים שונים או לתאם שירות מיוחד של עובדי ניקיון היא ליצור עמנו קשר. לאחר מכן, כל שנותר הוא לתכנן את לוח הזמנים ולקבל הצעת מחיר!

דילוג לתוכן