תיאום של שירותי אבטחה צריך להתבצע מול חברה שמתמחה בכך. כאשר יוצרים קשר עם חברה שההתמחות שלה היא שירותי אבטחה, יש סיכוי גבוה להתאים את השירות לדרישות של קהל היעד. יתרה על כך, התמחות באבטחה מותאמת לא רק לצרכים של הלקוחות אלא גם לתקציב שעומד לרשותם. בהקשר הזה, הדבר החשוב ביותר הוא ליצור קשר עם חברה שמרכזת כמה שיותר שירותי אבטחה שונים.
למה צריך לאבטח חתונות?
שירות של אבטחת חתונות על ידי אלופים בביטחון בע"מ נדרש על מנת להבטיח אירוע מוצלח לכל הגורמים המעורבים. אבל בעוד אבטחה היא חלק בלתי נפרד מכל אירוע, בענף החתונות יש לה מספר מאפיינים מיוחדים:
- שירות עם מאבטחים ייצוגיים – מוזמנים ואורחים שמגיעים לחתונה מצפים שכל נותני שירות האבטחה באירוע יהיו ברמה גבוהה וייראו ייצוגיים. עם זאת, לא כל שירותי האבטחה מסוגלים לעמוד בדרישות הללו.
- עמידה בלוח זמנים – כל עיכוב בהתייצבות של צוות או בהחלפת משמרת בין מאבטחים, עלולה להוריד לטמיון חודשים ארוכים של תכנון חתונה.
- מחיר הוגן – זוג צעיר בתחילת דרכו נאלץ להתמודד עם שורה ארוכה של הוצאות כדי לממן חתונה.
- גמישות וניידות – חתונה היא בדרך כלל אירוע ארוך יחסית שמתחיל בקבלת פנים, ממשיך עם הטקס עצמו ואז עובר לארוחה וריקודים. בכל אחד מהשלבים הללו, יכול להיות שצוות המאבטחים יצטרך לגלות גמישות וניידות. גם כאן, הסוד הוא לתאם מראש את הפרטים הקטנים ולא להשאיר אותם אל יד המקרה.
איך בוחרים חברת אבטחה?
בני זוג שמתכננים חתונה צריכים לזכור שאין להם הזדמנות שנייה להשאיר רושם ראשוני חיובי על האורחים. אם כבר משקיעים את הזמן והמשאבים בתכנון של אירוע כזה, כדאי לבחור חברת אבטחה מתאימה שמגלה מקצועית ומתחייבת לעמוד בלוח זמנים עם מחיר הוגן. מכאן והלאה, השאלה היחידה היא כמובן כיצד עושים את זה. אחת הדרכים לבחור בחברה המתאימה היא לקבל עליה המלצות. את ההמלצות אפשר לאסוף מחברים, קרובים ובני משפחה שכבר תיאמו שירות מסוג זה והיו מרוצים.