מצלמות אבטחה לבית

בחירת מצלמות אבטחה לבית מחייבת הגדרה מוקדמת של צרכים, סדר עדיפויות ותקציב. אנו נסביר כיצד עושים את הבחירה הנכונה בתחום הזה ולמה כדאי להתייעץ עם המומחים של אלופים בביטחון.
 
מצלמות אבטחה תורמות לתחושת הביטחון. בראש ובראשונה, אלו מצלמות שיוצרות הרתעה וכך מונעות מקרים של ונדליזם, גניבות, פריצות וכן הלאה. כפועל יוצא מכך, הן יכולות להתאים למגוון רחב של שימושים ובין היתר כמובן למשרדים, חנויות, בתי עסק ובתים פרטיים.

הדבר החשוב ביותר בעת בחירת מצלמות אבטחה הוא להגדיר את הצרכים וסדר העדיפויות. ככל שמבינים מוקדם וטוב יותר איזה פונקציה אמורות המצלמות למלא, כך עולה הסיכוי שניתן יהיה להשתמש בהן על מנת להשיג את תחושת הביטחון שמגיעה לבני המשפחה והדיירים. במקביל, רצוי להכיר את ההבדלים בין הדגמים.

 
מצלמת אבטחה בבית

שיקולים לבחירת מצלמות אבטחה

מספר שיקולים שהם חלק בלתי נפרד מהתהליך בחירת מערכת מצלמות:

  • גודל הבית – מספר מצלמות האבטחה צריך להתאים לגודל של הבית. אם רוצים שהמצלמות יכסו שטח גדול ושלא יהיו שטחים מתים, יש צורך להביא בחשבון את הגודל של חלל הפנים והחוץ. במקביל, צריך להחליט האם רוצים למקם את המצלמות רק בחדרים הפנימיים או גם בחוץ.
  • מספר הנפשות בבית – הדרך למנוע התראות שווא היא להתאים את מספר המצלמות למספר הנפשות. מטבע הדברים, בית של זוג צעיר לא צריך את אותה כמות מצלמות כמו בית של משפחה עם ילדים. בנוסף צריך לבדוק מה המרחק בין הבית לבין הבתים הסמוכים וזאת על מנת להבטיח התמקדות במסיגי גבול בלבד.
  • מסגרת התקציב – אי אפשר לבחור מצלמות אבטחה לבית בלי להגדיר את מסגרת התקציב. אחרי שמגדירים את מסגרת התקציב, קל יותר להתמקד בדגמים הרלוונטיים. הגדרה של מסגרת התקציב היא כלי לסינון ולהשוואה בין סוגים שונים של מצלמות.
  • עלויות נלוות – המחיר של המוצר מייצג רק חלק מסל ההוצאות. מלבד עלות המצלמות או מכשירי ההקלטה, יש להביא בחשבון גם את המחיר ההתקנה.

מצלמות להשבחת ערך הבית

באמצעות השקעה חד פעמית ברכישת מצלמות אבטחה לבתים, ניתן להשביח ולהעלות את ערך הנכס. הן מהוות השקעה משתלמת לטווח ארוך כי בעזרתן אפשר להפוך את הבית לאטרקטיבי יותר לקראת מכירה, השכרה או שיווק.

נציגינו ישמחו להציג בפניך דגמים שונים של מצלמות לביתך. אם תמיד רצית ללכת לישון בתחושה רגועה יותר, הגעת למקום הנכון. אנו מזמינים אותך להתרשם מקטלוג המצלמות ומציעים לך להצטרף עוד היום לרשימת הלקוחות המרוצים.

דילוג לתוכן