אבטחת מוסדות יהודיים בחול

מוסדות יהודיים נמצאים כיום בכל רחבי העולם וחלקם גם סובלים מגילויי אנטישמיות. כתוצאה מגילויי האנטישמיות, יש מוסדות שבהם היהודים מרגישים מאוימים ואף חסרי ביטחון. לכן, הפתרון הכי טוב עבורם הוא להשתמש בשירותים של חברת אבטחה. מצד שני, השירות של חברת אבטחה מקומית לא תמיד מתאים לזה שנדרש במוסדות היהודיים – ויש גם הבדל בין שירות כזה בארץ ובחו"ל.

החדשות הטובות הן שכיום אפשר לתאם שירות של אבטחת מוסדות בחו"ל מול חברה מקצועית שנמצאת בישראל. כאשר יוצרים קשר מלכתחילה עם חברה מקצועית שמכירה את הדרישות של המוסדות היהודיים וגם את המאפיינים שלהם, יש סיכוי גבוה יותר לתת מענה על הצרכים של קהל היעד והלקוחות.

אבטחת מוסדות יהודיים בחו״ל

מה מאפיין את השירות של אבטחת מוסדות יהודיים בחו"ל?

הנה למשל מספר מאפיינים של שירותי אבטחת מוסדות בחו"ל, כמו גם האופן שבו הם משפיעים על הכשרת וגיוס כוח אדם:

א. כוח אדם דובר שפות זרות – ההבדל העיקרי בין אבטחה בח"ל ובארץ הוא השפה. זה נכון שגם בישראל יש מוסדות שבהם השפה השולטת היא לא עברית, אך עדיין ברוב המוסדות מדברים עברית כשפת אם. מנגד, בחוץ לארץ זה בקושי קיים ונדרשת הטמעה של צוותי אבטחה מתאימים בתוך המדינה הזרה והכשרה שכוללת גם שפה אחרת.

ב. שירותי אבטחה מסביב לשעון – גם בישראל וגם במדינות אחרות צריך לתאם שירותי אבטחה מול חברה שמסוגלת לספק אותם מסביב לשעון. היות ורוב האיומים על המוסדות היהודיים מתרחשים בשעות הקטנות של הלילה ומחוץ לשעות העבודה הרגילות, זמינות גבוהה כזו היא חלק בלתי נפרד מרשימת הדרישות.

ג. מוכנות לעבודה מאומצת – רוב הפעילות במוסדות היהודיים בחו"ל נערכת בתקופת החגים. בניגוד לישראל שבה אין כמעט פעילות של מוסדות חברתיים וציבוריים כאלה למעט בתי כנסת, בחו"ל אלו נחשבים לימים הכי עמוסים. מבחינת חברת האבטחה, זה אומר שצריך מלכתחילה למצוא כוח אדם עם מוכנות ורצון לעבודה ברמה גבוהה של אינטנסיביות.

דילוג לתוכן