שמירה על בתים בתשלום

שמירה על בתים בתשלום יכולה להתבצע בכמה מודלים שונים. אפשרות אחת היא למצוא מאבטח, להתנהל מולו בצורה עצמאית ולהחליט יחד איתו על שעות האבטחה והשמירה. אפשרות אחרת היא לפנות מלכתחילה לחברת אבטחה מקצועית, שמספקת שירות גם לבעלי בתים פרטיים בכל רחבי הארץ.

על פניו, פנייה אל חברת אבטחה מחייבת הוצאה כספית גבוהה יותר. הסיבה לכך היא שברוב המקרים, אכן יקר יותר להשתמש בשירות של חברת אבטחה מאשר בשירות של מאבטח עצמאי. אבל אם בודקים את זה לעומק, רואים שההתנהלות חברת אבטחה עדיפה גם ברמה הכלכלית וגם מבחינה אופרטיבית.

מדוע עדיף לתת את התפקיד לחברת אבטחה?

  • חברה מקצועית עוזרת לרכז את כל הדרישות וההתנהלות מול אותו גורם – היתרון העיקרי של חברה מקצועית בא לידי ביטוי בכך שניתן לרכז מולה את כל הדרישות. במקום להתנהל מול כמה שומרים עצמאיים שונים, כל מה שצריך לעשות הוא ליצור קשר עם חברה מקצועית. מאותו רגע, פונים אל החברה בכל מקרה של דילמה, התלבטות, בקשה וכן הלאה.
  • יודעים בוודאות שתמיד יהיה שומר או מאבטח – עדיף לתת את התפקיד של שמירה על בתים בתשלום לחברה מקצועית כי יש לה צוות גדול ומיומן. המשמעות של כוח אדם כזה היא שאפשר לדעת בוודאות שתמיד יהיה שומר או מאבטח בכניסה. לשם השוואה, אנשים פרטיים שמספקים שירותי שמירה עלולים להיות חולים, לצאת לחופשה וכן הלאה. במקרים כאלה, הראשונים שנפגעים הם בעלי הבתים הפרטיים שנשארים ללא אבטחה וללא שמירה.
  • כי האבטחה איכותית ומקצועית יותר – חברת אבטחה מציע שירות מקצועי, אדיב, יסודי ואמין יותר גם מסביב לשעון. אם החברה מתמחה בשירותי שמירה על בתים בתשלום, סביר להניח שהלקוחות יהיו מרוצים יותר מהתוצאות שלה מאשר אם הם פונים לאדם פרטי או לחברה שאין לה ניסיון. אז בגלל שבסופו של דבר מה שבאמת חשוב זו תחושת הביטחון האישית של בעלי בתים פרטיים, עדיף לתת את התפקיד לחברת אבטחה.

איך בוחרים חברת אבטחה מתאימה?

בשלב הבא יכולים בעלי בתים פרטיים למצוא שירותי אבטחה ושמירה על פי המלצות. את ההמלצות ניתן לקבל מחברים, קרובים ובני משפחה. אם לא מכירים אישית אנשים שהשתמשו בשירותי אבטחה לבתים פרטיים והיו מרוצים, אפשר גם להרחיב את החיפוש ולהיעזר באתרי אינטרנט ורשתות חברתיות.

מבחינה אובייקטיבית, חברת אבטחה שמספקת שירות של שמירה על בתים בתשלום צריך לבחור גם לפי זמינות, מספר שנות ניסיון, מספר אנשי הצוות שיש לה, מיקום גיאוגרפי וכמובן מחיר. אם המחיר הוגן, ניתן לתאם תקופת פיילוט קצרה מול החברה ואז לראות מה היתרונות היחסיים שלה בשירותי שמירה על בתים בתשלום.

שירותי השמירה של אלופים בביטחון בע"מ – עד הבית שלך

התייעצות קצרה עם המומחים של אלופים בביטחון תאפשר לך לתאם שירותי שמירה על בתים בתשלום הוגן ובזמינות גבוהה. אם יש לך עוד שאלות או התלבטויות, מומלץ להשאיר פרטים באתר ולהצטרף אל רשימת הלקוחות המרוצים של החברה.
דילוג לתוכן