אבטחת מוסדות ביטחון

חברת אלופים בביטחון מספקת מגוון רחב של שירותי אבטחה. היכולת שלנו לרכז סוגים שונים של שירותי אבטחה תחת קורת גג אחת הופכת אותה לגורם מוביל, מקצועי ומיומן. בנוסף, לקוחות פרטיים ועסקיים יכולים ליצור קשר עם נציגינו על מנת לקבל הצעת מחיר על שירותי אבטחה בהתאמה אישית.

אחד משירותי האבטחה החשובים ביותר של אלופים בביטחון מיועדת עבור מוסדות ביטחון. על פניו, מוסדות ביטחון פרטיים או ציבוריים לא זקוקים לשירותי אבטחה חיצוניים. אבל בפועל, אותם שירותי אבטחה חיצוניים עושים את ההבדל בין רמת איום גבוהה לבין הרתעה.

היתרונות של אבטחה חיצונית עבור מוסדות ביטחון

  1. גמישות בשירותי אבטחה לפי צרכי מוסדות הביטחון – מוסדות הביטחון יכולים לקבוע צרכים שונים עבור שירותי האבטחה. אם רוצים לקבל מענה מקיף וגמיש לפי צרכים דינאמיים של מוסדות ביטחון, הדרך הכי טובה לעשות את זה תהיה באמצעות שירותי אבטחה חיצוניים. כמו כן, שירותי האבטחה הללו מוכיחים את עצמם במוסדות ביטחון קטנים וגדולים כאחד.
  2. חיסכון בהוצאות ושמירה על מסגרת התקציב – בדרך כלל משתלם יותר להשתמש בשירותי אבטחה במיקור חוץ, מאשר לגייס את עובדי האבטחה עבור מוסדות ביטחון שונים. אם מגייסים עובדי ביטחון לאבטחת המוסדות, זה אומר בין היתר שצריך לשלם על הכשרה, הדרכה, קורסים מקצועיים וכן הלאה. אבל אם פונים מלכתחילה אל חברה חיצונית שמתמחה באבטחת מוסדות ביטחון, חוסכים גם זמן וגם הוצאות.
  3. רמת ביצוע גבוהה – חברת אבטחה שמתמחה במוסדות ביטחון תציע את הרמה הגבוהה ביותר של השמירה על הציוד ועל האינטרס הציבורי. במוסדות ביטחון פרטיים עם מידע רגיש או סוגים שונים של מסמכים שצריך להגן עליהם, רמת הביצוע הגבוהה היא חלק בלתי נפרד מתוך מערכת השיקולים.

משתלם לאבטח מוסדות ביטחון עם אלופים בביטחון

בשורה התחתונה, היחס אל מוסדות ביטחון צריך להיות זהה ליחס שמקבלים מוסדות ציבוריים אחרים. בכל אחד מהמוסדות האלה, משתמשים בשירותי אבטחה חיצוניים על מנת לייצר הרתעה וכדי למנוע גניבות, פריצות, ונדליזם וכן הלאה.

אלופים בביטחון היא החברה שאליה כדאי לפנות בשלבים שונים של תיאום שירותי אבטחה עבור מוסדות ביטחון. בשלבים מוקדמים של אפיון היקף הפרויקט והתאמת מספר המאבטחים לגודל ולשטח של מוסדות הביטחון, ניתן לקבל ייעוץ לגבי צוות זמין ולקבל הצעה מסודרת. בשלבים מאוחרים יותר, המומחים שלנו עומדים לרשות נציגי מוסדות הביטחון כדי לזהות יחד איתם נקודות תורפה בטיחותיות וכמובן גם על מנת להתמודד איתן.

דילוג לתוכן