בחירת חברת אבטחה

איך נדע לבחור חברה מקצועית?

התאמת שירות – בחיפוש אחר חברת אבטחה רצוי לבדוק האם החברה מספקת את השירותים הספציפיים להם אתם זקוקים. חברות האבטחה עוסקות במגוון שירותים ולעיתים הן מתמחות בתחום מסוים, כדאי לוודא שאכן השירות שהם מספקים מותאם לצרכים שלכם.

המלצה – אפשר לבקש המלצה מקולגות או מאנשים קרובים אליכם ששכרו חברת אבטחה והיו מרוצים, וניתן גם לחפש ברשת, לקרוא בפורום ייעודי או באתר שממליץ על החברות הטובות ביותר בשוק.

תבררו פרטים – בטרם תתקשרו סופית עם חברת אבטחה, יש לברר עליה מספר פרטים. יש לבדוק אם החברה בעלת רישיון מטעם המשטרה והאם הנשקים בהם מצוידים המאבטחים הינם בתוקף. תבררו לגבי סוג הכשרתם של המאבטחים והאם הם יוצאי יחידות קרביות ועוברים אימונים בהתאם ועוד. חברה מקצועית תשמח לענות על השאלות הללו ואף תתגאה בצוות שלה, בזמן שלכם זה יספק את הרושם החשוב אודות מקצועיותה.

בדקו את הלקוחות – בדיקת סוג הלקוחות של החברה תוכל לספק לכם תמונה לגבי מידותיה של החברה וגם על סוג השירותים שהיא מעניקה. במידה והיא מספקת שירותים עבור לקוחות גדולים בעלי מוניטין, תוכלו להסיק שיש לה ניסיון והיא נחשבת לאיכותית ומבוקשת בתחומה.

ניסיון – ככל שהחברה תהייה בעלת ותק כך היא תוכל להתמודד עם מגוון תרחישים ותדע לספק את המענה הטוב ביותר. סקר מחירים יכול לסייע לכם להכיר את השוק מעט טוב יותר ולהקנות לכם את הידע שתזדקקו.

מאבטח עם מכשיר קשר

הבחירה הנכונה

בכל בחירה שלכם בחברת אבטחה מומלצת תבקשו למעשה להפקיד בידיה את ביטחונכם האישי, בטחון יקיריכם וביטחון על רכושכם. במקרים נפוצים, של פריצות, גניבות, אירוע חבלני, גניבת מידע חסוי וכדומה, לא תמיד תקבלו מהמשטרה מענה מידי ומספק, בעוד שחברה מיומנת, תדע להתנהל ולהתמודד מול כל תרחיש ותרחיש ולהעניק לכם את ההגנה המלאה באמצעות מכשור, ציוד וצוות מאבטחים מקצועי ומנוסה.

דילוג לתוכן